جادوگری در بازیها
نوشته شده توسط : داش حسین

 

فراماسونرها و كابالائيستها به شدت به ترويج خرافات و جادوگري و ... دامن مي زنند تا با سلاح فيلم، سريالريال انيميشن و بازي راينه اي بتوانند ذهن مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را از ميل به سوي غيب حقيقي و خدا متعال و معنويت صحيح، منحرف نمايند.

پر واضح است كه اميال انسان را نمي شود از ميان برد بلكه با تغيير دادن جهت آن براحتي مي توان ميل مقدس فطري انسانها را به سوي باطل گرايش مي دهند.

بحث جادو و جادوگري از زمان مصر باستان و به خصوص عصر رنسانس به بعد، توسط پيروان مكتب كابالا در جهان ترويج گرديد تا جائيكه جادوگران در دربار تمامي امپراطوران جايگاه والايي پيدا كردند.

به فرموده ي قرآن كريم؛ ياد دادن، يادگيري و استفاده ي از جادو كفر و گناه كبيره است و سزاي جادوگران را قتل مي داند و در همه ي اديان الهي هم همينطور بوده، ولي كابالائيستها با نفوذ در يهود و تحريف اين آيين، راه ترويج آنرا براي خود باز نمود تا جائيكه حضرت سليمان (ع) را نه تنها پيامبر ندانسته بلكه او را جادوگري بزرگ و يك پادشاه مي دانند!!.

حال كسيكه عاشق جادوگري است، به چه چيز فرا مي خواند و در مقابل چه كسي جبهه مي گيرد ؟


بازي Harry Potter

مطابق بررسي كليساي واتيكان و تحقيق بسياري از صاحب نظران، شيوع فراوان موج شيطان پرستي و جادوگرايي در جهان بوسيله ي هري پاتر و داستانها و فيلمها و بازيهايش بوده است.

هري پاتر شخصيتي است داراي چهره ي جذاب و مظلوم! و زيرك كه در دل همه ي نوجوانان و جوانان براي خود جا باز مي كند. در اين مجموعه بازيها القاء مي شود كه فقط انسانهاي جادوگر و فرزندانشان انسان حقيقي بوده و مابقي انسانها نادان و عقب مانده اند.

سري بازيهاي هري پاتر، صحنه ي درگيري هري با موجودي به نام وُلدِمورت اسست كه نبايد كسي نام او را بر زبان جاري كند!!.

هري بدليل اينكه در خانواده ي خاله اش ( تنها خانواده ي غير جادوگر اين مجموعه ) كه بسيار غير استاندارد و بد اخلاق هستند بزرگ شده- و در اصل از نسل والديني جادوگر است- و لذا فرار از خانواده و رفتن به مدرسه ي جادوگري هاگوارتز را حق مسلم خود مي داند و لذا به آنجا رفته و به يادگيري فنون مختلف جادو در نزد اساتيدي چون دامبلدور مي پردازد.

با ايجاد يك دنياي خيالي، كاربر را در يك فضاي وهمي و غير واقعي قرار داده و تمامي موفقيتهاي او را مديون يادگيري و به كار بردن جادو و اعمال خشونت آميز جلوه مي دهد.

در اثر انس كاربر با هري و دنياي او، رفته رفته تشخيص دنياي حقيقي از دنياي خيالي و فانتزي برايش مشكل مي شود و اين حس به او دست مي دهد كه تنها راه نجاتش پناه بردن به جادو مي باشد.

شخصيت دامبلدور كه با ظاهر معنويش، نمايشگر يك انسان ديندار و دين جديد را چيزي جز جادو و رجوع به كتب جادويي نشان نمي دهد و با توجه به اينكه شخصيت واقعي او يك انسان همجنس گرا است، لكه دار كردن انسانهاي معنوي را در دستور كار خود دارد.

هري پاتر بايد در همه ي نبردها و حوادث پيروز شود، به هر قيمتي!!. و در اين راه هر كاري هري بكند بدليل محبوب بودنش، كاربر به او حق مي دهد حتي اگر ظلم كند يا روابط آزاد غير اخلاقي داشته باشد!!.

بازيهاي هري پاتر، پر است از انديشه ها و علائم ماسوني و عرفان كابالا! و با وجود چالش بزرگي به نام ولدمورت آيا نمي توان برداشت نمود كه هري جادوگر محبوب كاربر شده در حاليكه از ديدگاه دين او يك كافر است ؟ و آيا دشمن هري پاتر دشمن كاربر القاء نمي شود ؟ در حاليكه دشمن هري پاتر خداست زيرا خدا دشمن كافران است.

نكات مهم اين بازي در فضاي جنگ نرم:

1-القاي اينكه تنها راه موفقيت رو آوردن به جادوست و غير جادوگران را احمق جلوه دادن

2-ترويج انديشه ها و عقايد كابالا و رواج شيطان پرستي

3-غرق كردن كاربر در دنياي خيالي و كفرآلود هري پاتر و فروپاشي خانواده و اخلاق

4-الگو شدن هري پاتر به نوجوانان و جوانان

5-لكه دار كردن معنويت و افراد معنوي و در عوض خوب و زيبا نمايش دادن جادوگران

سئوالات:

-آيا با ترويج جادوگري و آيينهاي خرافي، بشر امروز به سعادت رسيده است ؟

-رواج يافتن روابط آزاد غير اخلاقي و جادوگري و خرافات و فروپاشي خانواده ها و دور شدن از معنويت آيا چيزي جز آثار هري پاتر و امثال آن است ؟

-آيا الگو شدن هري پاتر جادوگر فاسد كافر نشانه ي موفقيت خانواده ها و مراكز تحصيلي و ديني ما در امر تاديب است ؟







بر گرفته شده از:

http://entefaazeh.blogfa.com

 




:: موضوعات مرتبط: فراماسونری و هم پیاله ها , ,
:: برچسب‌ها: جادوگری در بازی ها , بازی , هری پاتر , فراماسونر , کابالائیست , شیطان پرست , خرافی , خدا ,
:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مخالف رولینگ و پوریا(اقای بالایی) در تاریخ : 1390/4/12/0 - - گفته است :
فکر کنم بد نباشه یکی از غزل های رولینگ رو براتون بزارم(اینو یکی توی سایت آکادمی فانتزی گذاشته بود.دیhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(29).gif )
چنین پی افکندم من از سحر کتابی پلید
که از نقد و بررسی ها نبیند گزید(گزند)

/commenting/avatars/7galaxyblue-632240jpeg
حيات طيبه در تاریخ : 1390/1/27/6 - - گفته است :
سلام.......سینماگران( ما) چه تکلیفی در برابر حجت حی خداوند برای خودشان قائل هستند؟ نمره آنها از دید من صفر است. آنها مردود هستند چراکه هیچ سینماگری در این عرصه وارد نشده است. فیلمسازان چه تعریفی از زمینه سازی و زمینه سازان و آماده سازی و آماده سازان در غیبت حضرت مهدی (عج) برای خود قائل هستند؟ مگر اینکه بگویند مسلمان نیستیم ، تکلیفشان روشن می شود. اما اگر مسلمان هستند، باید به این موضوع بپردازند. این یکی از مهمترین مباحث اسلامی و شیعی است. من الان نمی خواهم از متون دینی و فقهی و روایات و احادیث موثق استفاده کنم تا ضرورت پرداختن به شناساندن حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) را متذکر شده که یکی از اصلی ترین پایه های انتظار فرج است. ومي بينيم كه غربي ها چگونه با فعاليتهاي همه جانبه خود زمينه را به اصطلاح خودشان براي مسيح آماده مي كنند زيرا كه آنها حضرت مهدي را ضد مسيح ومنجي ميداانند ومسيح بايد قبل از مهدي بيايد تا ضد مسيح را نابود كند..

/weblog/file/img/m.jpg
پوریا در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
هی روزگار

آره یه بنده خدایی اومد با استدلال ثابت کنه جی کی رولینگ فراماسوئریه!

گفت دیدید کتاب هری پاتر چه زیباست؟ این جادوئه! خیلی قشنگه!

اونقدر قشنگ که یه فنر نمی تونه بنویسه

پس یه گروه فراماسوئری نوشته

ایول به این استدلال خفنپاسخ:اون بنده خدا برای خودش یه ابراز نظری کرده حالا این بنده خدا کیه من که نمی دونم. ولی حرفهای ما بر اساس استدلال و تطبیق بر شواهد و مستندات است.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: